fredag 18 mars 2011

Österlens Museum

Denna veckan har jag praoat på Österlens Museum. Har inte skrivet om varje dag då jag inte har tänkt att jobba på ett museum. Visst praoen var jätte trevlig och så, men vet. är mitt mål. :P

Jag har hjälpt till att spakla och skrapa spakel på våning 2, då de byggde om där. Sen fick jag göra massa smålappar till smyckena. Sen har jag sprungit lite små ärenden och idag så har jag bakat i princip hela dagen tillsammans med Bodil. :) Efter att kakorna var klara kom Sally (min näst-kusin) och det var ju kul att se henne då det var länge sedan jag hade träffat henne. :D

När rulltårtan, kaffekakan och kakorna var bakade och klara så skulle de ätas, hihi ^.^ Dem var faktisk goda. Sedan fick jag ett litet paket av Rosa, som tack för att jag hade gjort alla lapparna till henne. I paketet fanns det ett halsband med en liten ängel, jätte fin. :)
Har varit en jätte trevlig vecka på museet, så tack så mycket för att jag har fått vara där. :D

1 kommentar:

  1. Även om du inte ska jobba på museum så är det inte många som vet vad man gör på denna arbetsplats.

    SvaraRadera