torsdag 10 mars 2011

Mera prao

Har inte lagt in dem andra dagarna så får summera dem lite enkelt. :P

Tisdag
Den största händelsen var väll när en hankatt skulle kastreras, det var faktiskt intresssant. x) Innan de skulle kastrera honom hittade Malin öronskabb på honom, hans öron var helt igentäppta, så om han hade kunnat höra något innan vet jag inte hur det gick till. :P Sedan fick jag kolla på skabben i microskop, det var skit coolt! Hihi, det var några små saker som sprang runt där, nej det var faktiskt skit coolt. :) Sedan var det två hundar som hade typ en förstorad prostatan. Annars var det bara tråkiga saker. ^^ Sen när jag skulle gå skulle två honkatter kastreras men eftersom jag skulle hinna med bussen hann jag inte se det, och det kändes väldigt surt... -.-

Onsdag
På morgonen skulle en Schäfer få opererat bort en bula på revbenen. Fast när Ann kom igenom bulan var det bara något mjukt där inne. Sedan satt den mellan två revben så de ville inte ta bort den för då kunde lungan kanske skadas. Dess utom var Ann bätter än dem andra som är där, för hon låter en hjälpa till med lite små saker, så man slipper känna att man bara är ivägen. Sedan var det en katt sam hade en stor tummör vid örat. Den var dock ganska lätt borttagen, men det var intressant att se. :) Sedan på eftermiddagen skulle en liten pudel få utdraget 7 tänder. Annars var det inte så mycket om hände.

Torsdag
På morgonen var det bara tråkigt, fast vid 11 ringde min kusin det var ju lite skoj i alla fall. ^^ Sen mellan halv tolv till ett satt jag och läste. Det var ju helt okej, men hade hellre kollat på ett par operationer under förmiddagen. Sedan vid 1 skulle tre honkatter kastreras hann bara se en, men det var intressant, så det var värt väntan. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar